Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Klundert Oene/Amersfoort/Naarden - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Klundert Oene/Amersfoort/Naarden - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Neelke

Blijf op de hoogte en volg Klundert

13 Oktober 2012 | Nederland, Klundert

Zondagmorgen is het dan eindelijk zo ver. Maanden, wat zeg ik, 1,5 jaar, hebben we er naar uitgekeken en nu gaan we dan echt. Het wordt wel vroeg: 3.30 u vertrekken, zodat we om 7.35 u kunnen vliegen vanaf Brussel Airport. Maar dat mag de pret niet drukken! We gaan er voor en we hebben er zin in! De laatste aankopen doen, koffers pakken, afscheid nemen en...gaan.

Via deze weblog zullen we de (geïnteresseerde) thuisblijvers op de hoogte houden van onze belevenissen in het Heilige Land, in Israël.

Meld u/je aan om automatisch een update te ontvangen van elke nieuwe post.

En bid voor ons, dat het een gezegende reis mag worden voor ons, maar ook zeker voor de mensen die we zullen gaan ontmoeten.

• 13 Oktober 2012 - 21:25

Sharon Van Den Berg:

Wij wensen jullie een fantastische reis toe! Wat zal het een geweldige belevenis zijn. Geniet ervan en maak er samen iets moois van.

Groetjes,
    Sharon & Ruben (Zeewolde;, nichtje + vriend van Gerrit & Machda en kleinkind van Lien de Ruiter)

• 13 Oktober 2012 - 21:57

Gerrit :

Ook namens GAIN Holland.
    Een gave reis. We wensen jullie Zijn bescherming en Sjaloom toe
    Gerrit en Nelleke

• 14 Oktober 2012 - 13:51

Jan Lowin En Marlies IJzerman-Tellegen:

Een hele fijne en waardevolle reis, wensen we jullie toe!!