Nog een paar uurtjes.. - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Klundert Oene/Amersfoort/Naarden - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes.. - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Klundert Oene/Amersfoort/Naarden - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes..

Door: Neelke

Blijf op de hoogte en volg Klundert

13 Oktober 2012 | Nederland, Klundert

Tien over half tien. Over 6 uur hopen we vertrokken te zijn naar Brussel. We worden gebracht met een taxi-busje, gezellig met z'n allen en een speciaal aanhangwagentje voor de koffers.

De koffer is bijna gepakt, alles is klaar, nu misschien nog een dutje doen om niet al uitgeput aan de reis te beginnen...

Met al die regen hier is het moeilijk voor te stellen dat 1 trui echt genoeg is, dat de korte broek ook ingepakt kan worden, dat het zo rond de 30 graden is in Israël. Heerlijk! Blij vooruitzicht dat ons streelt.

Toch ook wel spannend hoor, 14 dagen op stap met een heel gemengde groep van rond de 20 mensen van allerlei leeftijden. Zou dat allemaal goed gaan? Zullen we het gezellig hebben met elkaar?

Natuurlijk! We gaan ervoor en we gaan ook om anderen te helpen. Om onze handjes te laten wapperen, te klussen, met kinderen te spelen.

En natuurlijk om meer te zien van de cultuur, van het land, van de mensen. Om verhalen te horen, om een idee te krijgen van Gods plan met Israël en met de Joden. In zowel het Oude, als het Nieuwe Testament staat er van alles over dit volk geschreven, maar wat het allemaal betekent en hoe het uitgelegd kan worden? Daar zijn de meningen over verdeeld. Hopelijk zullen we over 2 weken aan het denken gezet zijn. Hopelijk hebben we iets meer inzicht in wat er speelt en hebben we meer liefde voor dit volk dat God toch als eerste heeft uitgekozen..

• 13 Oktober 2012 - 22:48

Renske:

Lieve klundertenaren....ik wil jullie een hele goede reis wensen,jullie gaan naar een prachtig land met veel historie...GEWELDIG....ik ga jullie volgen met mijn plakboek van onze reis in de hand....God bless.liefs...

• 14 Oktober 2012 - 12:23

Elske:

Ik ben benieuwd naar het volgende verslag. Vanmorgen met koffiedrinken vroegen veel mensen naar jullie vertrek. In de dienst is voorbede gedaan voor jullie om een goede, gezegende reis.

• 14 Oktober 2012 - 12:26

Zwaantje Nooteboom:

een fijne tijd toegewenst
    werkse en geniet daar samen in het land van de bijbel
    groeten Gerhard en Zwaantje

• 14 Oktober 2012 - 13:48

Wim En Willy:

Een hele goede tijd toegewenst, en we zijn zeer benieuwd naar jullie belevenissen.
    Maarten en Joke we waren vergeten jullie een goede tijd toe te wensen, dus bij deze!!!
    groetjes Wim en Willy

• 14 Oktober 2012 - 18:16

Moniek:

En? goede reis gehad? Met z'n allen een goede reis gewenst! Groetjes, Moniek

• 14 Oktober 2012 - 19:00

Corrie En Hans:

Hopen dat jullie een goede reis hebben gehad,Geniet van het Land,de plaatsen waar Jezus geweest is, en van elkaar.Ben benieuwd naar de verslagen.